About Me

Min bilder
Ida
Är en tjej i sina bästa år som älskar hästar, speciellt min egna. Så mig hittar du i stallet där jag tillbringar de flesta timmarna på dyngnet. Skulle heller inte klara mig utan min tvillingsyster som är den finaste människan på jorden.
Visa hela min profil

Bloggintresserade

Använder Blogger.
torsdag 11 juni 2009
Idag har jag varit riktigt aktiv. Började dagen med att pyssla om och rida hästen, sen har jag lagat middag, pluggat och varit ute och sprunit med syrran. Känner mig hurtig, och det ska jag fortsätta med hela sommaren tänkte jag, få se hur det går... hehe.

Ikväll kom stora syster och hennes pojkvän hem också, trevlig trevlig. var ett tag sedan man såg dom nu.

Idag är det föresten exakt 1 år sedan jag tog studenten. Tänk vad tiden går fort, man hänger ju knappt med i svängarna... Studenten var i alla fall något av det roligaste jag har varit med om.

/Ida

0 kommentarer:

Skicka en kommentar