About Me

Min bilder
Ida
Är en tjej i sina bästa år som älskar hästar, speciellt min egna. Så mig hittar du i stallet där jag tillbringar de flesta timmarna på dyngnet. Skulle heller inte klara mig utan min tvillingsyster som är den finaste människan på jorden.
Visa hela min profil

Bloggintresserade

Använder Blogger.
söndag 7 juni 2009
Igår var det Sveriges nationaldag. Kan inte säga att jag är någon nationaldags firare direkt, men grattis Sverige!

Har precis kommit hem från att ha röstat i EU-valet. Jag har inte så stor koll på det där med politik, men det fick bli Centerpartiet som fick min röst (gjorde DNs val test på deras hemsida, det hjälpte mig att bli mer beslutsam om vad jag skulle rösta på). Tycker det är en självklarhet att man ska rösta, man får ju passa på att påverka när man kan liksom. Sen är
det väl så med, att röstar man inte så kan man ju inte heller sen ha någon politisk åsikt om saker och ting.

Denna helgen är bror hemma också. Alltid lika trevligt med hans överlägsna kommentarer som man nästan aldrig lyckas försvara sig emot. Har försökt förbereda mig mentalt, men icke då utan att han lyckas ändå. Hehe, skämt och sido. Jag tycker det är jättetrevligt när bror kommer hem och man får träffa honom, han är ju inte hemma så ofta.

För övrigt är det en lugn helg, har ridit, pluggat och suttit framför datorn inne på facebook mm. Jag har även blivit beroende av tv
serien The Hills. Man kan se hela säsonger på MTVs hemsida, så - Heeej The Hills maraton! Har redan fått Lauren som min favorit karaktär i serien. Deras liv ser ju så perfekta ut, rika, snyggt utseende, snygg kille, snygg bil och bra jobb, men ändå har dom massa problem, mest kärleksproblem. En själv har ju inget egentligen av det där perfekta men har kärleksproblem ändå, suck... men men, that`s life - det suger... tänker varje dag på mitt ex. Men andra har det värre än mig och vi är ju vänner.

Ha de bra!

/Ida




0 kommentarer:

Skicka en kommentar