About Me

Min bilder
Ida
Är en tjej i sina bästa år som älskar hästar, speciellt min egna. Så mig hittar du i stallet där jag tillbringar de flesta timmarna på dyngnet. Skulle heller inte klara mig utan min tvillingsyster som är den finaste människan på jorden.
Visa hela min profil

Bloggintresserade

Använder Blogger.
onsdag 10 juni 2009
Nu har jag sommarlov! Det är så skönt att komma hem och göra allt man vill. Fast det är lite tråkigt att inte se vännerna på ett tag, fast EG, SH, EL och jag ska ju till Falsterbo Horse Show om 5 veckor, och det kommer ju bli super kul! Har flera planer den här sommararen som jag tänkt fixa, tex att rida hästen varje dag, han har fått lite för mycket av det goda och behöver banta en aning.

Tidigare idag när jag var ute och tog hand om mina hästar så hittade jag 3 små söt kattungar i ladugården. Hade inte hoppats på att få egna eftersom jag har valt en från min väns kull, men nu är det som det är, söta är dom i vilket fall som helst.

/Ida


0 kommentarer:

Skicka en kommentar