About Me

Min bilder
Ida
Är en tjej i sina bästa år som älskar hästar, speciellt min egna. Så mig hittar du i stallet där jag tillbringar de flesta timmarna på dyngnet. Skulle heller inte klara mig utan min tvillingsyster som är den finaste människan på jorden.
Visa hela min profil

Bloggintresserade

Använder Blogger.
lördag 20 juni 2009
Gårdagens midsommar firande var trevligt. Först var vi hos E och åt midsommarmat och sjöng sing star. Sen senare på kvällen åkte vi ut till Hultsjö till en fest där. Där var det också trevligt, kul att träffa folk som man annars inte brukar se längre, klasskompisar och så...

Idag känns som en väldigt lugn dag. Utanför fönstret är det studtals sol mellan regnfallen, och jag får väl göra ett ryck och börja plugga lite och annat nödvändig... känns som det vore bra.

Favoritlåten för tillfälligt är:
Se på mig nu, vad tycker du? - Markus Krunegård


/Ida

0 kommentarer:

Skicka en kommentar