About Me

Min bilder
Ida
Är en tjej i sina bästa år som älskar hästar, speciellt min egna. Så mig hittar du i stallet där jag tillbringar de flesta timmarna på dyngnet. Skulle heller inte klara mig utan min tvillingsyster som är den finaste människan på jorden.
Visa hela min profil

Bloggintresserade

Använder Blogger.
söndag 2 augusti 2009
I helgen var det Sävsjö festivalen som gällde. Jag gick både fredagen och lördagen och hade en toppen helg. På fredagen var det förfest hos Axel som gällde och sen ner till festivalen, där vi tillbringade de mesta tiden i öl tältet. Träffade många jag inte sätt på hur länge som helst, vilket var roligt. Lördagen började hemma hos Anna och väl nere på festivalen tittade vi på Florens Valentin och Meledy Club, som skulle vara de stora dragpåstren till festivalen. Stod längst fram på Meledy Club, vilket resulterade i att jag slog i knäna i staketet framför mig några gånger. Så nu har jag ett stort blåbärke på ena knät som är ömt. Men antar att det var värt det, för jag hade mycket roligt! Kan inte säga annat än att det var en lyckad helg.

/Ida

0 kommentarer:

Skicka en kommentar