About Me

Min bilder
Ida
Är en tjej i sina bästa år som älskar hästar, speciellt min egna. Så mig hittar du i stallet där jag tillbringar de flesta timmarna på dyngnet. Skulle heller inte klara mig utan min tvillingsyster som är den finaste människan på jorden.
Visa hela min profil

Bloggintresserade

Använder Blogger.
torsdag 30 juli 2009


Idag var mamma, Elin och jag i Jönköping, och självklart så passade jag på att övningsköra dit och hem. Det gick mycket bättre än vad jag förväntat mig, har ju aldrig kört i Jönköping förut. I Jönköping sen var vi inne på Löpplabbet för att köpa nya jogging skor till Elin och mig. Efter en titt på hur våra fötter var och en sväng på springbandet så hittade vi båda var sitt passande par. Jag hittade ett par jättesköna gula Nike skor. Köpte även ett par bra strumpor att ha i skona.

Sen bar det av till Bokia för att köpa kalender, block och penna till skolstarten. Hittade allt som jag sökte. Hela "Jönköpings trippen" slutade men en fika och sen åkte vi hem.

Inte nog med att jag redan var glad och nöjd över mina nya skor och skol saker, när jag kom hem skulle jag rida med Lovisa och då går min Pajac som en klocka. Han gick i perfekt form och jobbade på väldigt bra med bak benen, och fick ett fint steg. Så snygg, stilig och inte minst kraftfull han blir när han går så där bra. Så visst finns det en dressyr stjärna i honom minsann!

Så denna dagen gjorde mig riktigt lycklig!

/Ida

0 kommentarer:

Skicka en kommentar