About Me

Min bilder
Ida
Är en tjej i sina bästa år som älskar hästar, speciellt min egna. Så mig hittar du i stallet där jag tillbringar de flesta timmarna på dyngnet. Skulle heller inte klara mig utan min tvillingsyster som är den finaste människan på jorden.
Visa hela min profil

Bloggintresserade

Använder Blogger.
söndag 30 augusti 2009
Imorgon ger jag mig iväg upp till Tenhult igen, för på tisdag börjar skolan igen. Kommer bli roligt att börja igen och självklart träffa alla goa vänner igen. Älskar er! Har packat i princip allt nu med så det är skönt. Tänkte att nu ska jag inte packa ner allt i sista sekunden som jag brukar, för det leder alltid till att jag glömmer något hemma. Tror och hoppas på att det kommer bli ett bra sista år, med intressanta ämnen, och bra praktik platser. Måste bara komma på vad jag ska göra för examinations arbete också, har ingen aning om vad jag ska hitta på, vilket stressar upp mig en aning. Men som den optimist jag är så tro jag på att även detta kommer att lösa sig och bli bra.

När det gäller sommaren 09 har den varit mycket rolig, har hunnit med en del skojiga saker som att umgås med vännerna, bada i havet, gå på Sävsjö Festivalen, Way Out West och Falsterbo Horse Show mm. Självklart har jag också ridit en massa i sommar, vilket gör sommaren ännu ett strå vassare.

/Ida

0 kommentarer:

Skicka en kommentar