About Me

Min bilder
Ida
Är en tjej i sina bästa år som älskar hästar, speciellt min egna. Så mig hittar du i stallet där jag tillbringar de flesta timmarna på dyngnet. Skulle heller inte klara mig utan min tvillingsyster som är den finaste människan på jorden.
Visa hela min profil

Bloggintresserade

Använder Blogger.
onsdag 5 augusti 2009
Idag har syster, Elin och jag varit vid havet i Varberg. Det var lite kallt i vattnet och det blåste lite lätt, men ändå stekande sol. Eftersom jag vet att jag har lätt för att bränna mig så tog jag med mig sol kräm och smörjde in mig flera gånger, ändå lyckas jag glömma en kroppsdel som baklår. Så nu bränner det lite när man sitter ner. Det är så typiskt mig, att jag alltid ska lyckas. Blir så trött på mig själv så jag vet inte vad jag jag ska göra av mig själv. Att jag aldrig lär mig...

Hade i alla fall en mycket trevlig dag!

/Ida

0 kommentarer:

Skicka en kommentar