About Me

Min bilder
Ida
Är en tjej i sina bästa år som älskar hästar, speciellt min egna. Så mig hittar du i stallet där jag tillbringar de flesta timmarna på dyngnet. Skulle heller inte klara mig utan min tvillingsyster som är den finaste människan på jorden.
Visa hela min profil

Bloggintresserade

Använder Blogger.
tisdag 14 juli 2009
Såg Twilight filmen för några dagar sen, och jag fattar inte att jag är så sen med att ha sett den. Det är den bästa filmen jag har sett på mycket länge. Den är spannande, mystisk och självklart romatisk. Jag bara älskar den, och självklar har jag blivit helt kär i Edward, som nästan alla andra tjejer. Men han är ju så snygg, och lite så där mystisk. Nu längtar jag såklart till andra filmen "New Moon" som har premiär 20 november, om jag inte minns fel... Föresten, som det Paramore fan jag är, så är låten "Decode" en mycket bra låt.




/Ida

0 kommentarer:

Skicka en kommentar