About Me

Min bilder
Ida
Är en tjej i sina bästa år som älskar hästar, speciellt min egna. Så mig hittar du i stallet där jag tillbringar de flesta timmarna på dyngnet. Skulle heller inte klara mig utan min tvillingsyster som är den finaste människan på jorden.
Visa hela min profil

Bloggintresserade

Använder Blogger.
söndag 12 juli 2009
Igår hämtade jag min kattunge Findus, och hans två syskon som L ska ha, hos B. De är så söta. Senare på kvällen grillade vi här hemma, fläskfile, klyftpotatis, tatziki, vitlöksbröd och sallad, vilken supergod midda.

Det är en sak jag inte riktigt kommer överens med för tillfälligt, och det är vädret. Eller rättare sagt regnet. När jag har gett mig ut för att rida denna veckan har det börjat regna varje gång, och då menar jag inget vanligt mes regn utan riktigt skyfall. Vad fan har jag gjort för att förtjäna det liksom, inte skit vad jag vet...?

Ska ut och springa med systrarna mina senare, måste fortsätta vara nyttig när jag börjat på det spåret lite extra mycket nu i sommar.






/Ida

0 kommentarer:

Skicka en kommentar