About Me

Min bilder
Ida
Är en tjej i sina bästa år som älskar hästar, speciellt min egna. Så mig hittar du i stallet där jag tillbringar de flesta timmarna på dyngnet. Skulle heller inte klara mig utan min tvillingsyster som är den finaste människan på jorden.
Visa hela min profil

Bloggintresserade

Använder Blogger.
söndag 3 januari 2010
Jaha, nu har det blivit ett nytt år då, trevligt kan man tycka. 2010 ska visst vara året då man ska vara lycklig, får köpa det bara för att jag är en optimist.... men visst man får hoppas att det blir ett bra år utan olyckor och annat tråkigt.

Men om man ska sammanfatta år 2009 skulle jag i alla fall göra det med dessa ord, glädje, roliga upptåg, kärlek, svek, sorg och död... ja det är 2009 för mig det, orden talar ju för sig själva så tänker inte gå in närmare på dem... men känns skönt att det är över och ett nytt år har börjat.

För övrigt känns det som jag befinner mig i en bra tid i livet. En vecka kvar på jullovet, som varit det BÄSTA jul lovet på mycket länge. Eftersom jag har fått jobba i stall och även fått möjligheten att ha Pajac där så jag har kunnat träna i ridhus, något som verkligen behövdes.
Jag har bara en termin kvar på min utbildning och halva är praktik, JIPPI!! Känner att skoltröttheten smyger sig på mig, för jag vill verkligen börja jobba... och gärna i stall om det skulle vara möjlig, men you never know.... har ju skaffat mig lite kontakter nu i alla fall...

Vill bara avsluta med att säga att det är fucking jävla kallt ute, -20 grader är inte min favorit temp direkt... men det är fint med all snö, blå himmel och sol ute.

/Ida

0 kommentarer:

Skicka en kommentar