About Me

Min bilder
Ida
Är en tjej i sina bästa år som älskar hästar, speciellt min egna. Så mig hittar du i stallet där jag tillbringar de flesta timmarna på dyngnet. Skulle heller inte klara mig utan min tvillingsyster som är den finaste människan på jorden.
Visa hela min profil

Bloggintresserade

Använder Blogger.
lördag 28 november 2009
Hej då tonårslivet, hej nyvuxenlivet... för idag fyller jag 20 år!!
En mycket efterlängtad dag måste jag säga, nu kan man ju handla på systemet själv också.
Hur som helst började dagen med att mamma, pappa och storebror kom in på morgonen och sjöng för min och syrran och så öppnade vi presenter. Fick så mycket fint så vet inte vad jag ska börja men detta gjorde mig glad: en blå Ipod nano, plånbok, svarta stuprörs byxor, jeans tunika, armband och två olika par örhängen, Paramores nya skiva och sisst men inte minns ett presentkort på att hoppa bungyjump... vilket jag för tillfälligt är LIVRÄDD för att göra. Nu är det ju så att både min storasyster och storebror hoppade bangijump i Australien på sina 20 års dagar och nu är det dags för tvillingsyrran och mig att föra traditionen vidare... fotfarande rädd... Dagen har flutit på som vanligt och nu på kvällen åt vi middag och åt födelsedags tårta. Mycket gott.

Skulle ju igentligen ha en födelsedagsfest med vännerna idag men de flesta var tvungna att jobba så vi skjuter upp det några helger, men fest ska det bli. Det lovar jag!

Dagen har varit hur bra som helst och nu är jag ÄNTLIGEN 2o!

/Ida

0 kommentarer:

Skicka en kommentar